مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-05سياسي

ضرورت رفع نیازهای مختلف بر زمین مانده معلولین در استان قم


استاندار قم بر ضرورت رفع نیازهای مختلف بر زمین مانده معلولین در استان قم تاکید کرد و گفت: کارگروهی برای امور معلولین تشکیل و فردی دغدغه مند هم در راس این کارگروه قرار گیرد.

- تاکید کرد و گفت: کارگروهی برای امور معلولین تشکیل و فردی دغدغه مند هم در راس این کارگروه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد تقی شاهچراغی صبح یکشنبه همزمان با هفته افراد دارای معلولیت و در نشست صمیمی استاندار قم با نمایندگان تشکلهای معلولین استان قم با حضور در بهزیستی استان قم پای درد دل و مشکلات نمایندگان تشکلهای معلولین استان نشست و گفت: این جلسه از بدو عهده داری سمت استانداری قم بهترین جلسه کاری من بوده است.

استاندار قم با گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت ضمن استقبال از پیشنهادات ارائه شده توسط نمایندگان معلولین استان افزود: در خصوص انتصاب یک نفر به عنوان مشاور استاندار در امور معلولین کاملاً موافق هستم و پیگیر و با همکاری خود شما و از بین خودتان حتماً یک مشاور در این خصوص انتخاب خواهم کرد.

وی با تاکید بر انجام جلسات مرتبط با مشکلات معلولین و استمرار ارتباط استانداری با نمایندگان معلولین ادامه داد: بنده متعهدم هر 6 ماه یک بار همین جلسه با همین ترکیب در دفاتر تشکلهای معلولین استان برگزار گردد و خروجی مناسبی هم داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رفع نیازهای مختلف بر زمین مانده معلولین در استان قم

ضرورت رفع نیازهای مختلف بر زمین مانده معلولین در استان قم