مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-05سياسي

تایید اساسنامه و انتخاب هیئت مدیره منطقه آزاد مهران سرعت بگیرد


استاندار ایلام به منظور پیگیری مسائل و مشکلات فرا روی ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران با «سعید محمد»، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری -صنعتی و ویژه اقتصادی کشور دیدار و رایزنی کرد.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام به منظور پیگیری مسائل و مشکلات فرا روی ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران با سعید محمد ، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری -صنعتی و ویژه اقتصادی کشور دیدار و رایزنی کرد.

حسن بهرام نیا در این دیدار خواستار توسعه زیرساخت های منطقه آزاد تجاری مهران شد و اظهار کرد: با توجه به اینکه منطقه آزاد اروند به عنوان معین منطقه آزاد مهران انتخاب شده و ضرورت دارد فعالیت خود را در مهران گسترش و تجربیاتش را در اختیار استان قرار دهد.

وی یکی از مهمترین دستاوردهای مناطق آزاد را انتقال فناوری به داخل کشور دانست و ادامه داد: با توجه به موقعیت استراتژیک استان ایلام به عنوان دروازه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به غرب آسیا، تسریع در ایجاد زیرساخت های لازم در این منطقه از اهمیت فراوانی برخوردار است.

استاندار ایلام خواستار تسریع در تایید اساس نامه، انتخاب هیئت مدیره و مدیرعامل و انتخاب مشاور طرح جامع منطقه آزاد مهران شد و خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت های بالقوه استان ایلام در حوزه نفت، گاز و صنایع پایین دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید اساسنامه و انتخاب هیئت مدیره منطقه آزاد مهران سرعت بگیرد

تایید اساسنامه و انتخاب هیئت مدیره منطقه آزاد مهران سرعت بگیرد