مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-05سياسي

80 درصد نجات یافتگان سیل و زلزله به دست نیروهای داوطلب است


سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در پیامی روز جهانی داوطلبان را به تمامی داوطلبان عرصه مدیریت بحران به ویژه گروه های داوطلب واکنش اضطراری محله یا همان دوام تبریک گفت.

- سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در پیامی روز جهانی داوطلبان را به تمامی داوطلبان عرصه مدیریت بحران به ویژه گروه های داوطلب واکنش اضطراری محله یا همان دوام تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام علی نصیری آمده است: حضور و نقش شهروندان داوطلب به ویژه در قالب تشکل های مردمی و ایفای نقش در تمامی عرصه های رشد و توسعه جوامع امروزه از چنان جایگاه و مرتبه بی بدیل، برجسته و والایی برخوردار است که موفقیت هر طرح و برنامه توسعه با آن سنجیده و ارزیابی می شود.

در حوزه برنامه های اجتماعی به طور عام و برنامه های تاب آوری جامعه در برابر حوادث و سوانح به طور خاص جلب مشارکت شهروندان در قالب تشکل های مردمی سال هاست که در رئوس طرح های توسعه جای گرفته است.

وی ادامه داد: تحقیقات مستند و درس آموزه های عرصه مدیریت حوادث و سوانح نشان داده است که بیش از 80 درصد نجات یافتگان گرفتار در سوانح به خصوص زلزله و سیل به ویژه در ساعت های اولیه ناشی از اقدام نیروهای مردمی حاضر در صحنه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد نجات یافتگان سیل و زلزله به دست نیروهای داوطلب است

80 درصد نجات یافتگان سیل و زلزله به دست نیروهای داوطلب است