مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-05حوادث

کشف بیش از 2 تن آرد قاچاق در چهارمحال و بختیاری


فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف دو تن و 400 کیلوگرم آرد قاچاق در شهرستان لردگان خبر داد و گفت: یک نفر در این خصوص دستگیر شده است.

- ، سردار منوچهر امان اللهی اظهار کرد: مأموران کلانتری 11 شهرستان بروجن در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شده و آن را توقیف کرده اند.

وی عنوان کرد: بر اساس بازرسی انجام شده از خودرو دو تن و400 کیلوگرم آرد قاچاق کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه راننده خودرو دستگیر شده است، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده به منظور طی کردن ادامه فرآیند مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شده است.

کشف 745 گرم حشیش در لردگان سردار امان اللهی به طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر اشاره کرد و ادامه داد: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و عمومی با هدف دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر توسط مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی 24 ساعت گذشته طرح پاکسازی در لردگان به مرحله اجرا درآمد.

وی اظهار کرد: مأموران در راستای اجرای این طرح دو نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر را شناسایی و مقدار 745 گرم انواع مواد مخدر از نوع حشیش کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، گفت: برخورد قانونی با معتادان و سوداگران مرگ توسط پلیس با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 2 تن آرد قاچاق در چهارمحال و بختیاری

کشف بیش از 2 تن آرد قاچاق در چهارمحال و بختیاری