مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-05سياسي

کارخانه بازیافت هواپیماهای مسافربری در همدان تأسیس می شود


نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: شرکت تعمیرات هواپیمایی فارسکو با مشارکت شهرداری همدان، کارخانه بازیافت هواپیماهای مسافربری را در مجاورت فرودگاه همدان احداث خواهد کرد.

- ایسنا/همدان نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: شرکت تعمیرات هواپیمایی فارسکو با مشارکت شهرداری همدان، کارخانه بازیافت هواپیماهای مسافربری را در مجاورت فرودگاه همدان احداث خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، سعید نظری اظهار کرد: پروژه صنعتی بازیافت هواپیما در اشتغال و درآمدهای پایدار تأثیر مستقیم و غیرمستقیم دارد.

وی عنوان کرد: مسئولان استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای شهر همدان طی جلسات و بازدیدهای به عمل آمده از شرکت فارسکو و براساس نیاز کشور برای بازیافت هواپیماهای مسافربری، مقدمات راه اندازی این مجموعه صنعتی را فراهم کرده اند.

نظری در ادامه بیان کرد: انبوه هواپیماهای فرسوده داخلی و همچنین مقرون به صرفه بودن بازیافت هواپیماهای کشورهای همسایه در ایران از جمله دلایل توجیهی این طرح است.

وی ضمن اشاره به توانمندی های شرکت فارسکو، اظهار کرد: بر اساس بررسی های کارشناسان و استانداردهای بین المللی، همدان منطقه مناسبی برای این پروژه مهم است و باوجود اینکه هیچگونه آسیب زیست محیطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه بازیافت هواپیماهای مسافربری در همدان تأسیس می شود

کارخانه بازیافت هواپیماهای مسافربری در همدان تأسیس می شود