مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-05ورزشي

لیموچی: نتایج ورزشکاران در بحرین راضی کننده بود


سرمربی تیم ملی تنیس روی میز دربازی های پاراآسیایی جوانان گفت: هر چند سطح مسابقات بازی های پاراآسیایی جوانان نسبت به 4 سال گذشته بالا و کسب مدال به راحتی امکانپذیر نیست اما ورزشکاران ما نیز عملکرد موفقی در این بازی ها داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیما لیموچی در ارزیابی از سطح مسابقات چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی جوانان در رشته تنیس روی میز، گفت: در این دوره از مسابقات حضور ورزشکارانی از کشورهایی همچون چین، ژاپن، کره، تایلند، اندونزی و مالزی سبب شده تا مسابقات در سطح بسیار بالا و متفاوت از دوره قبل برگزار شود.

وی گفت: اکثر ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از بازی های پاراآسیایی جوانان در بخش تنیس روی میز از بهترین های قاره آسیا و نفر دو رنکینگ جهان هستند که امتیاز گرفتن از آنها کار سختی است و کسب مدال به راحتی امکانپذیر نیست.

لیموچی تصریح کرد: با وجود این که اکثر ورزشکاران ما برای نخستین بار در بازی های پاراآسیایی جوانان شرکت کردند اما تا به امروز در بخش انفرادی با کسب یک مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز عملکرد موفقی داشتند و نتایج راضی کننده بوده است.

وی در پایان افزود: امیدوارم در این دوره از بازی های پاراآسیایی جوانان بتوانیم به جایگاه بهتری در بخش انفرادی و تیمی تنیس روی میز نسبت به دوره قبل دست پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیموچی: نتایج ورزشکاران در بحرین راضی کننده بود

لیموچی: نتایج ورزشکاران در بحرین راضی کننده بود