مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-05سياسي

کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) تاریخ روحانیت بوشهر را احیا کرد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) تاریخ روحانیت این استان را احیا کرد و بایستی در سطح بالایی آن را برگزار و ادامه داد.

- کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) تاریخ روحانیت بوشهر را احیا کرد ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) تاریخ روحانیت این استان را احیا کرد و بایستی در سطح بالایی آن را برگزار و ادامه داد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز در نشست اعضای دبیرخانه هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) اظهار کرد: این نهضت علمی پژوهشی که در استان شکل گرفته باعث ارتقای استان در عرصه علم و پژوهش شده است.

وی با بیان اینکه روحانیت استان از دیرباز یک روحانیت دارای دانش و معارف دین، زهد و پارسایی و اخلاق مدار بوده اند اضافه کرد: به ویژه این ویژگی ها نزد علمای استان در حوزه نجف و قم مشهور بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه علما و روحانیون استان حرکت ها و نهضت هایی در طول تاریخ داشته اند تصریح کرد: عظمت روحانیت استان سال ها بود که از یاد رفته بود اما برگزاری این کنگره هم باعث احیای دوباره این حرکت ها و نهضت ها شد و هم از جهتی تألیفات علمی روحانیت استان را رونق بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) تاریخ روحانیت بوشهر را احیا کرد

کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) تاریخ روحانیت بوشهر را احیا کرد