مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-05سياسي

هویت پیکر مطهر شهید گمنام «علیرضا حسینی» اهل شهرری شناسایی شد


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری از تشخیص هویت پیکر مطهر شهید گمنام «علیرضا حسینی» اهل شهرری پس از 33 سال خبر داد.

- ، حسین نصرالله پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از شناسایی هویت پیکر مطهر شهید گمنام علیرضا حسینی اهل شهرری پس از 33 سال خبر داد و اظهار داشت: با توجه به آزمایش های صورت گرفته بر روی بقایای شهدای تازه تفحص شده از مناطق عملیاتی دفاع مقدس و مطابقت با نمونه های مأخوذه از خانواده های معظم شهدا، هویت این شهید والا مقام تأیید و مشخص شده است.

نصرالله در تشریح جزییات بیشتر گفت: پیکر مطهر این شهید والامقام در سال 1386 در محل دانشگاه آزاد اسلامی شهر بیرجند و به عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شده بود ایشان در سال 1367 در دهلران به شهادت می رسد و در سال 1386 و بعد از تفحص، پیکر مطهر شهید به ایران اسلامی بر می گردد و در یک تشییع باشکوه، در دانشگاه آزاد بیرجند به عنوان شهید گمنام دفن می شود.

وی عنوان داشت: بعد از اعلام نتایج آزمایش های DNA، مدیران بنیاد شهید شهرری و پشتیانی منطقه 3 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، خبر پیدا شدن پیکر مطهر شهید را به خانواده ایشان دادند.

اعلام کردند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری بیان داشت: مراسم میزبانی از خانواده این شهید والامقام روز سه شنبه 16 آذر با حضور خانواده این شهید، مسئولان، خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت پیکر مطهر شهید گمنام «علیرضا حسینی» اهل شهرری شناسایی شد

هویت پیکر مطهر شهید گمنام «علیرضا حسینی» اهل شهرری شناسایی شد