مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-05دانش

افزایش میزان حق التدریس اساتید


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان از افزایش میزان حق التدریس اساتید در سال جاری خبر داد و ابراز امیدواری کرد این میزان که رقم خوبی است موجب ایجاد انگیزه در جذب اساتید به عنوان حق التدریسی شود.

- پیام نجفی، امروز (یکشنبه- 14 آذرماه) در نشست خبری به مناسبت روز دانشجو، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دارای 28 واحد و مرکز در استان اصفهان است که حدود 78 هزار دانشجو در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند که پنج هزار دانشجوی غیر ایرانی عمدتاً از کشورهای عراق، افغانستان، سوریه و تعداد محدودی از لبنان و ترکیه در واحدهای دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه 35 درصد دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول هستند، گفت: با اجرای طرح هایی مانند پویش برخی رشته های کم مخاطب بیشتر معرفی شده و اقبال به سمت آنها بیشتر شده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با تأکید بر اینکه یکی از طرح های محوری استان طرح پویش است که ظرفیت سازی اشتغال را به همراه دارد، تصریح کرد: اگر بتوانیم طرح پویش را گسترش دهیم، پژوهش دانشگاه هدفمندتر و حضور شرکت های استارتاپی بیشتر خواهند شد.

نجفی با ابراز تشکر از حضور صنایع و بنگاه های بازرگانی و شهرک های صنعتی که حامی این طرح هستند، گفت: امیدواریم شرکت های دولتی نیز در این زمینه بیشتر ورود کنند، چراکه یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش میزان حق التدریس اساتید

افزایش میزان حق التدریس اساتید