مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-05دانش

تذکر گلرو به وزیر صمت در رابطه با گرانی خودرو


نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با وضعیت خودرو در کشور به وزیر صمت تذکر داد و گفت: در حوزه قیمت خودرو و کیفیت آن مردم نگرانی دارند، - قیمت خودرو به طور سرسام آور بالا رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس گلرو در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از ضرورت های امروز جامعه ایجاد دانشگاه های تک جنسیتی واحد خواهران است و بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانشگاه های واحد خواهران در دانشگاه های مادر و مرکز ادغام شده اند.

وی در ادامه ضمن تشکر از وزیر علوم و تحقیقات برای افزایش ظرفیت هیات علمی دانشگاه سمنان، درخواست کرد: دانشگاه فرزانگان واحد سمنان مستقل باقی بماند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تذکری به وزیر صمت در حوزه خودرو گفت: در حوزه قیمت خودرو و کیفیت آن مردم نگرانی دارند، قیمت خودرو به طور سرسام آور بالا رفته است.

مثلا قیمت پراید سرسام آور بالا رفته که از کیفیت لازم نیز برخوردار نیست و تغییری نیز در سیاست های وزارت صمت در رابطه با خودروسازی دیده نمی شود.

نماینده سمنان در خصوص تعطیلی واحدهای تولیدی در حوزه انتخابیه اش نیز تذکر داد و گفت: حدود 50 واحد تعطیل شده که بانک ها تملک کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر گلرو به وزیر صمت در رابطه با گرانی خودرو

تذکر گلرو به وزیر صمت در رابطه با گرانی خودرو