مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-05دانش

استادان اردبیلی جزء یک درصد برتر دانشمندان جهان شدند


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از قرار گرفتن 3 نفر از اعضای هیأت علمی این دانشگاه در زمره یک درصد برتر دانشمندان جهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، داود سیف زاده ظهر امروز اظهار کرد: 3 نفر از اعضای هیأت علمی این دانشگاه در زمره یک درصد برتر دانشمندان جهان قرار گرفتند.

وی افزود: بر اساس داده های منتشر شده از پایگاه طلایه داران علم تامسون رویتر (ISI) و همچنین بر مبنای تایید مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC)، حسین شایقی استاد گروه آموزشی برق برای هفتمین سال پیاپی، عزیز حبیبی ینگجه استاد گروه آموزشی شیمی برای دومین سال پیاپی و هادی غائبی دانشیار گروه آموزشی مکانیک برای اولین بار در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفتند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه انتخاب یک درصد برتر دانشمندان جهان در 22 حوزه موضوعی علم صورت می گیرد، بیان کرد: داده های مورد استفاده در تحلیل و انتخاب پژوهشگران یک درصد برتر از سامانه شاخص های بنیادین علم(ESI) استخراج شده است.

سیف زاده تصریح کرد: نتایج نظام رتبه بندی ESI هر دو ماه یک بار به روزرسانی می شود و معیار ارزیابی آن میزان استناد به مقالات منتشر شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استادان اردبیلی جزء یک درصد برتر دانشمندان جهان شدند

استادان اردبیلی جزء یک درصد برتر دانشمندان جهان شدند