مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:302021-12-05اقتصادي

مگر ما ترکیه هستیم که اقتصادمان کرونا فلج شود؟


یک فعال حوزه کار با بیان اینکه کرونا تنها صنوف و کسب و کارهای خدماتی را درگیر و دچار مشکل کرد، گفت: تمام کارفرمایان بخشهای تولیدی به برکت کرونا در این مدت هر طور خواستند قیمت گذاری کردند و حجم و کیفیت تولیداتشان را تغییر دادند لذا نه تنها ضرر نکردند بلکه .

- یک فعال حوزه کار با بیان اینکه کرونا تنها صنوف و کسب و کارهای خدماتی را درگیر و دچار مشکل کرد، گفت: تمام کارفرمایان بخشهای تولیدی به برکت کرونا در این مدت هر طور خواستند قیمت گذاری کردند و حجم و کیفیت تولیداتشان را تغییر دادند لذا نه تنها ضرر نکردند بلکه مشکلی برای پرداخت دستمزد بیشتر کارگرانشان ندارند.

ناصر چمنی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر تعیین دستمزد منطقی برای سال آینده کارگران اظهار کرد: برای آنکه قدرت خرید و معیشت جامعه کارگری افزایش پیدا کند باید برای سال آینده دستمزدها به شکل منطقی و متناسب با هزینه های زندگی آنها افزایش پیدا کند.

وی افزود: بارها از ترمیم حقوق کارگران و بازنشستگان سخن گفته ایم به این دلیل که جزو طبقه حداقل بگیر و کم درآمد جامعه هستند و برای آنکه قادر به امرار معاش و ادامه زندگی خود باشند، باید به لحاظ درآمدی در وضعیت مناسبی قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مگر ما ترکیه هستیم که اقتصادمان کرونا فلج شود؟

مگر ما ترکیه هستیم که اقتصادمان کرونا فلج شود؟