مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-05اقتصادي

کمیته اقدام مشترک برای نظارت بر بازار تشکیل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری درباره نحوه نظارت بر بازار از طرف سازمان تعزیرات برای جلوگیری از افزایش قیمت ها به ویژه نرخ کالا های اساسی، - رحیمی گفت: کمیته اقدام مشترک برای نظارت بر بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها به ویژه نرخ کالا های اساسی تشکیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری درباره نحوه نظارت بر بازار از طرف سازمان تعزیرات برای جلوگیری از افزایش قیمت ها به ویژه نرخ کالا های اساسی، گفت: در این زمینه تصمیمات خوبی برای بهتر شدن نظارت ها و هم افزایی بین دستگاه ها صورت گرفته که بر همین اساس کمیته ای با عنوان کمیته اقدام مشترک تشکیل شده است.

وزیر دادگستری افزود: کمیته اقدام مشترک متشکل از نمایندگان سه وزارتخانه جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان تعزیرات وزارت دادگستری به همراه نماینده اصناف و بسیج اصناف به منظور تشدید نظارت های اصناف و مردم است که هر هفته تشکیل جلسه می دهد.

رحیمی اضافه کرد: این کمیته مصوبات ستاد تنظیم بازار که زیر نظر معاون اول رییس جمهوری قرار دارد و هر هفته هم جلسه برگزار می کند را اجرایی و پیاده سازی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته اقدام مشترک برای نظارت بر بازار تشکیل شد

کمیته اقدام مشترک برای نظارت بر بازار تشکیل شد