مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-05دانش

آغاز ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت رشته های بدون آزمون از امروز


ثبت نام و انتخاب رشته جهت شرکت در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) برای نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از امروز آغاز می شود.

- ثبت نام و انتخاب رشته جهت شرکت در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) برای نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از امروز آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس مصوبات بیست و هفتمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مقرر شد برای ظرفیت های خالی مانده رشته محل هایی که در مرحله پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1400 (رشته های بدون آزمون) تکمیل نشده اند، پذیرش براساس سوابق تحصیلی(معدل کتبی دیپلم) برای نوبت بهمن ماه صورت گیرد.

به این ترتیب، ثبت نام و انتخاب رشته برای ظرفیت های خالی مانده رشته محل هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال 1400 تکمیل نشده است به صورت اینترنتی از امروز یکشنبه 14 آذر آغاز می شود و متقاضیان تا روز شنبه 20 آذر ماه 1400 می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دوره مذکور، همزمان با شروع ثبت نام از امروز یکشنبه 14 آذر از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://sanjesh.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت رشته های بدون آزمون از امروز

آغاز ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت رشته های بدون آزمون از امروز