مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-05پزشكي

حساس سازی جامع نسبت به سلامت بانوان ضروریست


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، حساس سازی جامعه نسبت به تامین، حفظ و ارتقاء سلامت بانوان را به دلیل تاثیر آن بر سلامت خانواده و اجتماع، - امری ضروری دانست.

دکتر اورنگ ایلامی در دهمین کنفرانس بین المللی سلامت زنان که به میزبانی شیراز برگزار شد، سلامت بانوان را یکی از مهم ترین عوامل موثر بر بهره وری خانواده و جامعه دانست و افزود: ارتقای سلامت بانوان جامعه و کاهش بیماری های آنها از رسالت های حوزه بهداشت و درمان فارس در سطوح مختلف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وبدا شیراز، ایلامی، سلامت خانواده و جامعه را نیازمند تامین سلامت بانوان دانست و با قدردانی از برگزارکنندگان این رویداد علمی، از جمله اهداف این گونه همایش ها را حساس سازی جامعه نسبت به موضوع سلامت بانوان، بسترسازی برای گفتمان در مورد چالش ها و راهکارهای ارتقای سلامت آنان و کمک به معرفی آثار اشتغال زنان بر سلامت جسمی، روحی، روانی و اجتماعی آنان بیان کرد.

ایلامی با اشاره به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای ارایه خدمات مطلوب مامایی به مادران باردار اعلام کرد: در سال های 1398 و 1399 میزان مرگ مادری MMR در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نسبت به متوسط کشوری پایین تر بوده که حاصل تلاش های شبانه روزی فعالان این حوزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساس سازی جامع نسبت به سلامت بانوان ضروریست

حساس سازی جامع نسبت به سلامت بانوان ضروریست