مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-05اقتصادي

45 درصد مهارت آموزان، دانش آموختگان دانشگاهی هستند


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان با بیان اینکه نیروی کار باید متناسب با نیاز بازار باشد، گفت: در حال حاضر بیش از 45 درصد مهارت آموزان دانش آموختگان دانشگاهی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدجمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان صبح امروز در افتتاحیه نوذدهمین مسابقات ملی مهارت در سنندج اظهار کرد: در حال حاضر آموزش های مهارتی در دنیا مورد توجه قرار گرفته و در استان نیز نقش و جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه در دولت مردمی سیزدهم آموزش های مهارتی و ارتقاء جوانان از اولویت ها است، افزود: سازمان فنی و حرفه ای کشور به عنوان تنها متولی آموزش مهارتی غیررسمی کشور، نماینده کشور ایران در مسابقات ملی مهارت است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان با اشاره به اینکه هدف ما آموزش مهارتی با رویکرد ارتقاء مهارت افراد جویای کار در راستای صیانت از کسب و کار است اظهار داشت: ما در چهار حوزه فرهنگ و هنر، صنعت، خدمات و کشاورزی در حال مهارت آموزی هستیم.

وی بر استفاده از ظرفیت های موجود در استان تاکید کرد و گفت: باید علاوه بر بهره وری از این توانایی ها نگاهی امیدوارانه به آینده هم داشت.

احمدی عنوان کرد: آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای علاوه بر آموزش های سخت توجه ویژه ای به آموزش های نرم دارد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 درصد مهارت آموزان، دانش آموختگان دانشگاهی هستند

45 درصد مهارت آموزان، دانش آموختگان دانشگاهی هستند