مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-05اجتماعي

پاکسازی تالاب پیرسلمان به مناسبت روز جهانی داوطلب


بخشدار پیرسلمان از پاکسازی تالاب پیرسلمان به مناسبت روز جهانی داوطلب خبر داد.

- محمود فیروزبخت در گفت وگو با ایسنا با گفت: طرح جمع آوری و پاکسازی محیط پیرامونی امامزاده و تالاب پیرسلمان با حضور برخی داوطلبین جمعیت هلال احمر و دوستداران محیط زیست به منظور حفاظت از طبیعت و پاکیزگی محیط از زباله روز گذشته انجام شد.

وی با اشاره به اینکه تالاب پیرسلمان جزء آثار ملی و طبیعی کشور به ثبت رسیده است، افزود : تالاب پیرسلمان به عنوان یکی از تالاب های زنده و طبیعی استان همدان است که با توجه به وجود امامزاده پیرسلمان در جوار تالاب می توان از ظرفیت بکر آن در راستای توسعه صنعت گردشگری منطقه استفاده کرد.

وی در ادامه در رابطه با آب رسانی به تالاب پیرسلمان نیز تصریح کرد: پرونده حفر چاه برای تالاب به امور آب استان ارسال شده و با نظر مساعد کارهای آن در دست انجام است.

فیروزبخت با اشاره به اینکه در صورتی که مشکل آب رسانی به این منطقه گردشگری مرتفع شود قطعا در مراحل بعدی نسبت به پیگیری نصب آلاچیق و دیگر امکانات رفاهی آن اقدام خواهیم کرد، یادآور شد: در حال حاضر ساخت سرویس بهداشتی تالاب پیرسلمان دارای 70درصد پیشرفت فیزیکی است ضمن اینکه طی درخواست کتبی از منابع طبیعی بذرپاشی پیرامون تالاب را نیز خواستار شده ایم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی تالاب پیرسلمان به مناسبت روز جهانی داوطلب

پاکسازی تالاب پیرسلمان به مناسبت روز جهانی داوطلب