مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-05اجتماعي

انتقال 2000کیلو پسماند شیمیایی از بیمارستان بهارستان به مرکز دفن


سرپرست اداره حفاظت محیط زیست بهارستان از انتقال 2000 کیلو پسماند شیمیایی و دارویی بیمارستان امام حسین (ع) این شهرستان به محل دفن پسماندهای صنعتی و ویژه استان تهران خبر داد.

- ، محمدعلی جودکی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران از انتقال 2000 کیلو پسماندهای شیمیایی و دارویی بیمارستان امام حسین (ع) بهارستان به محل سایت مدیریت و دفن پسماندهای صنعتی و ویژه در استان تهران خبر داد.

جودکی در ادامه گفت: بیمارستان امام حسین تنها بیمارستان شهرستان بهارستان می باشد که پس از اخذ مجوزهای لازم از ادارات حفاظت محیط زیست دو شهرستان مبدا و مقصد، با نظارت کارشناسان این اداره 2000 کیلو پسماند ویژه شیمیایی و دارویی به منظور بی خطرسازی و با رعایت شیوه نامه و مدیریت اجرایی پسماندهای پزشکی پس از پلمپ و نصب برچسب مواد خطرناک، به مقصد سایت مدیریت پسماندهای صنعتی و ویژه هوشنگ آباد استان تهران بارگیری شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان بیان داشت: طبق ماده 7 قانون مدیریت پسماند مصوب سال 1388، مدیریت اجرایی تمامی پسماندهای تولیدی به عهده تولیدکننده واحد مربوطه خواهد بود، که معمولاً در امر انتقال و مدیریت پسماندهای صنعتی و ویژه با همکاری شرکت های متخصص و معتمد سازمان حفاظت محیط زیست صورت می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 2000کیلو پسماند شیمیایی از بیمارستان بهارستان به مرکز دفن

انتقال 2000کیلو پسماند شیمیایی از بیمارستان بهارستان به مرکز دفن