مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-05ورزشي

منصوریان برای رهبری نفت تمرکز ندارد / باشگاه یک تصمیم خوب بگیرد


یک مربی فوتبال با بیان این که منصوریان تمرکز لازم را برای هدایت و رهبری نفت آبادان ندارد، گفت: نفت بازی به بازی ضعیف تر از قبل می شود.

- ایسنا/خوزستان یک مربی فوتبال با بیان این که منصوریان تمرکز لازم را برای هدایت و رهبری نفت آبادان ندارد، گفت: نفت بازی به بازی ضعیف تر از قبل می شود.

احمد خلیفه در گفت وگو با ایسنا، درباره تساوی نفت آبادان مقابل پیکان، اظهارکرد: شاید در این بازی هواداران صنعت نفت به دنبال اولین 3 امتیاز خانگی نفت بودند تا شرایط نتیجه گیری این تیم در دیدارهای داخل خانه بهتر شود، آن هم باتوجه به این نکته که منصوریان در محاسباتش عنوان کرده بود برای بازی های داخل خانه 3 امتیاز و برای خارج از خانه یک امتیاز را در برنامه کاری خود دارد.

وی افزود: متاسفانه صنعت نفت باتوجه به مدل بازی پیکان، یک بازی بسیار ضعیف، بدون برنامه و تاکتیک مشخص شده انجام داد و از دقیقه یک تا90 پیکان حاکم بی چون و چرای میدان بود و تیم صنعت نفت در چند صحنه با شانس و اقبال و نه برنامه تاکتیکی به دروازه پیکان نزدیک شد.

به نظر من نفت شانس آورد که در چنین بازی یک امتیاز نصیبش شد.

این مربی فوتبال در پاسخ به این سوال که مشکل عمده تیم نفت چیست؟ گفت: به نظرم منصوریان تمرکز لازم را برای هدایت و رهبری نفت آبادان ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصوریان برای رهبری نفت تمرکز ندارد / باشگاه یک تصمیم خوب بگیرد

منصوریان برای رهبری نفت تمرکز ندارد / باشگاه یک تصمیم خوب بگیرد