مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-05دانش

رحیم پور ازغدی: انسان شناسی سکولار حتماً باید با عقل و تجربه بررسی شود


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه انسان شناسی سکولار حتماً باید با عقل و تجربه بررسی شود، گفت: در این زمینه چندین مکتب مورد بررسی قرار می گیرد و بعد برخی از آنها پذیرفته می شود و برخی دیگر پذیرفته نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در افتتاحیه پنجمین دوره آموزشی-تشکیلاتی مشکات از سوی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی (ره) برگزار شد، طی سخنانی با موضوع دانشگاه، مبدأ تحولات به سخنرانی پرداخت.

* تبیین موضوع دانشگاه، مبدا تحولات رحیم پورازغدی در ابتدای مراسم با بیان اینکه تعلیم و تربیت انسان مبدا همه تحولات است، افزود: اگر کسانی گمان کنند، بدون توجه به انسان و ابعاد و لایه های مختلف آن به نام علم، چه به نام سیاست، اقتصاد، حاکمیت و.

می توانند به او توصیه کنند خیانت است.

اگر به انسان توجه عظیم و اصیل نداشته باشیم و به سراغ ابزار و تکنولوژی، مسکن، امنیت و آزادی و.

برویم اما تعریف و توصیف درستی از انسان نداشته باشیم مسئول همه خیانت هایی که آگاهانه یا ناآگاهانه نسبت به او صورت می گیرد هستیم.

وی در ادامه با اشاره به این جمله از امام خمینی (ره) که دانشگاه مبدأ همهٔ تحولات است، افزود: تحولات هم مثبت است هم منفی یعنی از دل دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیم پور ازغدی: انسان شناسی سکولار حتماً باید با عقل و تجربه بررسی شود

رحیم پور ازغدی: انسان شناسی سکولار حتماً باید با عقل و تجربه بررسی شود