مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-05پزشكي

ابلاغ وزیر بهداشت برای برپایی نماز جماعت در فضاهای دانشگاهی


نامه دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی جهت برپایی نماز جماعت در فضاهای دانشگاهی وابسته به وزارت بهداشت ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، نشست ستاد اقامه نماز وزارت بهداشت با حضور دکتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت برگزار شد، در این نشست نامه ابلاغی دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی جهت برپایی نماز جماعت قرائت شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت نسبت بر توجه به امر نماز در میان دانشجویان، اساتید، کارکنان، کادر درمان و تمامی اعضای خانواده وزارت بهداشت تاکید و توجه به نماز را به عنوان ستون دین امری مهم در مسیر موفقت هر انسان عنوان کرد.

وی اظهار داشت: اهتمام ویژه وزیر بهداشت به امر نماز فرصت بسیار خوبی است تا در حوزه نماز و اقامه این امر واجب الهی، در فضای دانشگاهی، بیمارستانی و اداری اقدامات لازم صورت گیرد.

شیراوژن بر تولیدات فرهنگی و پرمحتوا جهت ترغیب بیشتر دانشجویان به اقامه نماز در ابتدای وقت به صورت جماعت تاکید کرد.

وی گفت: طبق مصوبه قبلی این نشست، پژوهشی در خصوص آسیب شناسی چرایی بی توجهی جوانان دانشجو به نماز در دست انجام است تا انشاءالله بتوانیم با استخراج نتایج این پژوهش، از حضور قشر جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ وزیر بهداشت برای برپایی نماز جماعت در فضاهای دانشگاهی

ابلاغ وزیر بهداشت برای برپایی نماز جماعت در فضاهای دانشگاهی