مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 05:102021-12-05اقتصادي

افزایش گشت های بازرسی از بازار و واحدهای تولیدی برای کنترل قیمت ها


معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از افزایش گشت های بازرسی از بازار و واحدهای تولیدی در راستای کنترل و تعدیل قیمت کالاها در شهرهای استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از افزایش گشت های بازرسی از بازار و واحدهای تولیدی در راستای کنترل و تعدیل قیمت کالاها در شهرهای استان خبر داد.

بهرام جباری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت نظارت بر بازار و گشت های مشترک در استان اظهار کرد: در طول یک ماه گذشته تاکنون 638 گشت مشترک بازرسی با مشارکت دستگاه های اجرایی استان از اصناف، بازار و تولید کنندگان انجام شده است.

وی افزود: در طول این بازه زمانی، 86 گشت مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی، 72 گشت با دانشگاه های علوم پزشکی استان، 10 گشت با اداره کل استاندارد خوزستان، 31 گشت با فرمانداری ها، 69 گشت با اتحادیه ها و 370 گشت با همراهی بازرسان اماکن انجام شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: دریک ماه اخیر پس از انجام این گشت های مشترک، 149 پرونده تخلف برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل شده است.

جباری با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده بیش از چهار میلیارد و 85 میلیون ریال است، عنوان کرد: از این 149 پرونده، 70 پرونده توسط تعزیرات، 28 پرونده از سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش گشت های بازرسی از بازار و واحدهای تولیدی برای کنترل قیمت ها

افزایش گشت های بازرسی از بازار و واحدهای تولیدی برای کنترل قیمت ها