مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 21:052021-12-04سياسي

دولت به شهرداری ها کمک می کند؟/ ماجرای آلودگی هوا و ترافیک به کجا می رسد


آلودگی هوا و ترافیک دو معضل اساسی کلانشهر تهران است.

توسعه حمل و نقل عمومی یکی از راه های رفع این مشکلات است و باید دولت در این زمینه کمک کند اما ردیف های حمایتی دولت از شهرداری های کشور در بودجه پیشنهادی 1401 سازمان برنامه و بودجه به هیات دولت حذف شده است.

- گروه اجتماعی خبرگزاری فارس،  ردیف های حمایتی از شهرداری های کشور در بودجه پیشنهادی 1401 سازمان برنامه و بودجه به هیات دولت حذف شده است و همین امر باعث گله مندی شدید اعضای شورای شهر تهران شده است و مسوولان خواستار رسیدگی به این موضوع شده اند چرا که تهران با مشکلات عدیده ای از جمله  آلودگی هوا و ترافیک دست و پنجه نرم می کنند و کمک دولت می توانند باعث رفع بسیاری از مشکلات شوند.

مهمترین راه کار رفع مشکل آلودگی هواو ترافیک در تهران توسعه حمل ونقل عمومی است و براساس قانون باید دولت در این زمینه کمک های انجام دهد هر چند در ادوار گذشته این امر رخ نداد و دولت دیون زیادی به شهرداری تهران دارد.

حذف اعتبارات مورد نیاز اتصال متروی تهران به شهرهای اطراف میثم مظفر عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرتهران در این باره می گوید: هرسال ذیل لایحه بودجه کل کشور تبصره ها و ردیف هایی برای حمایت از مدیریت شهری در نظر گرفته می شد، متاسفانه در تنظیم بودجه 1401 کل کشور سازمان برنامه و بودجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به شهرداری ها کمک می کند؟/ ماجرای آلودگی هوا و ترافیک به کجا می رسد

دولت به شهرداری ها کمک می کند؟/ ماجرای آلودگی هوا و ترافیک به کجا می رسد