مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 19:352021-12-04سياسي

توانمندسازی منابع انسانی اولویت اصلی ماست/ آموزش، سرمایه گذاری برای پیشرفت است


فرمانده یگان حفاظت منابع شیلات گلستان با اشاره به ضرورت آموزش به منابع انسانی، گفت: توانمند سازی منابع انسانی یکی از اولویت های اصلی ما در مجموعه است.

- ایسنا/گلستان فرمانده یگان حفاظت منابع شیلات گلستان با اشاره به ضرورت آموزش به منابع انسانی، گفت: توانمند سازی منابع انسانی یکی از اولویت های اصلی ما در مجموعه است.

سرهنگ دوم ابوالفضل تمسکنی در گفت و گو با ایسنا در حاشیه نشست آموزشی آشنایی با روش های اعلام وضعیت اضطراری در دریا با اشاره به اینکه برگزاری این دوره با هدف کمک رسانی به یگان حفاظت منابع شیلات به منظور مقابله با حوادث دریایی خواهد بود، اظهار کرد: ما باید به سمت توانمندسازی منابع اسنانی خود برویم زیرا امروز منابع انسانی یکی از مهمترین ارکان توسعه هستند.

وی با بیان اینکه این دوره با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی استان گلستان برگزار می شود، افزود: تعداد 20 نفر از پرسنل یگان حفاظت شیلات استان گلستان در این دوره آموزشی کاربردی شرکت کردند.

فرمانده یگان حفاظت منابع شیلات با تاکید بر اینکه شر کت کنندگان در این دوره آموزشی اطلاعات لازم در خصوص دریانوردی و توانایی کسب مهارت های لازم در برخورد با حوادث دریایی ، کمک رسانی و اجرای بهینه مانورها و عملیات ها را خواهند کرد، ادامه داد: این مهم می تواند به آمادگی کامل یگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی منابع انسانی اولویت اصلی ماست/ آموزش، سرمایه گذاری برای پیشرفت است

توانمندسازی منابع انسانی اولویت اصلی ماست/ آموزش، سرمایه گذاری برای پیشرفت است