مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 18:402021-12-04اجتماعي

احتمال بارش پراکنده باران و برف در اردبیل


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: : تا روز یکشنبه از نظر دمایی شاهد روندی افزایشی خواهیم بود اما روز دوشنبه بر میزان پوشش ابر افزوده شده و در مناطقی از جنوب استان بارش پراکنده و خفیف باران و برف محتمل خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیاوش محمدی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد پایداری جو در غالب مناطق استان تا روزهای پایانی هفته جاری تداوم خواهد یافت و بر این اساس آسمان غالباً صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد (گاهی تند) پیش بینی می شود.

وی افزود: در نواحی مرکزی و جنوبی استان جهت جریانات جوی در اکثر اوقات جنوبی خواهد بود که طی روزهای یکشنبه (14 آذر) و نیز چهارشنبه (17 آذر) این جریانات تشدید شده و موجب وزش باد گاهی نسبتاً شدید خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: روز دوشنبه با توجه به گذر امواج ناپایدار تراز میانی جو بر میزان پوشش ابر افزوده شده و در مناطقی از جنوب استان بارش پراکنده و خفیف باران و برف محتمل خواهد بود.

وی تصریح کرد: تا روز یکشنبه از نظر دمایی شاهد روندی افزایشی خواهیم بود اما از دوشنبه تا چهارشنبه تغییرات دمایی قابل ملاحظه ای در طول روز انتظار نمی رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بارش پراکنده باران و برف در اردبیل

احتمال بارش پراکنده باران و برف در اردبیل