مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 18:352021-12-04اجتماعي

شگفتی در مواجهه حضوری با دانش آموزان


بازگشایی نیم بند مدرسه ها، معلم ها را با این واقعیت روبه رو کرده که آموزش مجازی آسیب هایی جدی به سطح سواد دانش آموزان وارد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: تأثیر کرونا در ساحت های مختلف جوامع انسانی به زلزله ای مهیب قابل تشبیه است؛ زلزله ای که خیلی از پیامدهای فراگیر آن، تازه پس از آواربرداری و سر و سامان دادن به خرابی های اولیه رخ نموده است؛ پیامدهایی که این ماه ها در پس گردوغبار زلزله اصلی مدفون بوده و حالا با فروکش کردن پس لرزه ها به تدریج در معرض توجه عمومی قرار می گیرد.

از آن جمله آموزش 14میلیون دانش آموز در سراسر کشور است که در پی شیوع کرونا دستخوش تحولی عظیم شد و با وجود فروکش کردن نسبی آمار بیماری در کشور، هنوز هم نابه سامان و سردرگم به سمت نامعلومی در حرکت است.

از پس لرزه های بزرگ این تحول، آمار تکان دهنده دانش آموزان بیرون مانده از گردونه تحصیل بود که به مرور در استان های مختلف معلوم شد و فعالان مدنی و کنشگران اجتماعی را به تامل واداشت؛ سه میلیون کودک و نوجوانی که از گردونه آموزش مجازی یا همان شاد خارج بودند.

در کشاکش سیاستگذاری های سینوسی برای آموزش در زمانه کرونا، بارها و بارها خبر بازگشایی مدارس در رسانه ها به نقل از مسئولان منتشر شد اما به حقیقت نپیوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شگفتی در مواجهه حضوری با دانش آموزان

شگفتی در مواجهه حضوری با دانش آموزان