مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 17:552021-12-04سياسي

ژنرال های دولت قبل پرونده هایی مانند کرسنت روی دست کشور گذاشتند


در دوران دولت های نهم و دهم می گفتند شما سرباز هستید و ژنرال ها باید کشور را اداره کنند، حالا بعد از چند سال ژنرال هایشان را دیدیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سیدمحمد حسینی امشب در گردهمایی نیروهای ولایی و تشکل های انقلابی و جمعی از مردم کرمان با تقدیر از خدمات تشکل های ولایی اظهار داشت: معمولا تشکل ها بعد از انتخابات ها کنار می روند اما احساس تعهد و مسوولیت شما تشکل های انقلابی کرمان قابل ستایش است.

معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه در این دولت گوش شنوا وجود دارد، گفت: گاهی حتی فرصت نمی شود تا رییس جمهور صحبت کند؛ چرا که آقای رییسی وقت بیشتری برای شنیدن می گذارند.

وی با بیان اینکه در اوایل قرار بر این بود که در برخی استان ها که عملکرد خوبی داشتند؛ استانداران شان ابقا شوند؛ گفت: برخی از آنها گفتند ما را جا به جا کنید، بحث های زیادی بعد از آن شکل گرفت ولی در نهایت به تحول تاکید شد تا مردم نتایج تغییر را لمس کنند.

حسینی با بیان اینکه باید با دقت و احتیاط بیشتری عمل کرد، خاطرنشان کرد: نگاه صرفا سیاسی مد نظر نبود، بررسی ها و استعلام ها هم گرفته شده است، بررسی ویژگی هایی مانند عدالت خواهی، ضد فساد، ساده زیست، پاک و خدمتگزار بودن زمان خودش را می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال های دولت قبل پرونده هایی مانند کرسنت روی دست کشور گذاشتند

ژنرال های دولت قبل پرونده هایی مانند کرسنت روی دست کشور گذاشتند