مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 16:402021-12-04ورزشي

بازیکنان تیم پدیده مشهد تحت فشار شدیدی هستند


بازیکنان این تیم تحت فشارهای زیادی درچند هفته گذشته قرار داشتند و حق این تیم اکنون درانتهای جدول لیگ برتر نیست.

- ، اکبر میثاقیان شامگاه شنبه در نشست خبری پیش ازبازی تیمش پدیده مشهد برابر میزبانش نساجی مازندران درجمع خبرنگاران گفت: هرچند پنجمین بازی هست که به عنوان سرمربی همراه تیم پدیده هستم.

وی افزود: در چه شرایط پرتنشی که تیم پدیده با آن مواجه بود، به این تیم اضافه شدم، اما اکنون خدا را شکرمی کنم که آرامش تا حدودی به تیم برگشته و شرایط تیم های تا حدودی بهتر ازگذشته شده است.

سرمربی تیم پدیده مشهد ادامه داد: بازیکنان تیم ما بچه های ما فشار زیادی را متحمل شدند اما با این وجود رو به جلو پیش خواهیم رفت و بازی خوبی را ارائه خواهیم داد.

میثاقیان افزود: البته این فشارها هنوز روی بازیکنان تیم زیاده بوده و تنش ها وجود دارد، اما خوشبختانه ها درحال کم شدن هست.

وی تصریح کرد: در بازی های قبل بازیکنان ما درجریان بازی موقعیت های خوبی ایجاد می کردند، و حتی توان رسیدن به گل را داشتند، و قبول دارم که درگلزنی ناموفق بودیم.

امیدوارم به رده های بالای جدول برسیم سرمربی تیم پدیده مشهد، با بیان اینکه حق تیمش رده هفتم و هشتم جدول دررقابت های این فصل تاکنون بوده است، گفت: همه تلاش کادرفنی فعلی تیم پدیده رسیدن به جایگاه میانه جدول درلیگ امسال هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان تیم پدیده مشهد تحت فشار شدیدی هستند

بازیکنان تیم پدیده مشهد تحت فشار شدیدی هستند