مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 16:352021-12-04ورزشي

خدمات هیئت پزشکی ورزشی فارس ماندگار خواهد بود


رییس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور ضمن تمجید از کادر مجرب و قوی هیئت پزشکی ورزشی فارس، ابراز امیدواری کرد که خدمات و تلاش های این هیئت در تاریخ ورزش فارس ماندگار باشد.

- مجمع عمومی و سالانه هیئت پزشکی ورزشی فارس پیش از ظهر روز شنبه 13 آذرماه با حضور غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، ناصراشکانی رییس کمیته امور استانهای فدراسیون پزشکی ورزشی، مدیرکل و معاونین ورزش و جوانان فارس و دیگر اعضای این مجمع برگزار شد.

در این نشست ابتدا مدیرکل ورزش و جوانان ضمن اشاره به اینکه هیئت پزشکی ورزشی یکی از هیئت های خوب فارس است که بدون حاشیه و به بهترین نحو کارش را انجام می دهد، افزود: در کنار اتفاقات خوبی که در ورزش استان افتاد که برخی آنها کم نظیر و بی نظیر بود و مدال های مختلف آسیایی، المپیک و پارالمپیک به دست آمد، قطعا پشتیبانی هیئت پزشکی ورزشی فارس نقش ویژه ای در این موفقیت ها داشته است.

عباس حاجی زاده افزود: سال گذشته در جلسه ای که با دکتر باشتی داشتیم، ایشان تاکید کردند که بایر برای ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی و المپیک برنامه های ویژه ای ترتیب داده شود تا دست کم در مبحث روانشناسی نیازها مرتفع شود.

حاجی زاده گفت: هیئت پزشکی ورزشی همکاری خیلی خوبی داشت و حتی تغذیه و درمان ورزشکاران را زیر نظر گرفت که خوشبختانه شاهد اتفاقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات هیئت پزشکی ورزشی فارس ماندگار خواهد بود

خدمات هیئت پزشکی ورزشی فارس ماندگار خواهد بود