مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 16:052021-12-04سياسي

نتایج مثبت نشست اعضای هیئت اقلیم کردستان عراق و فرماندهی عملیات مشترک


نماینده دولت اقلیم کردستان در اتاق عملیات هماهنگی مشترک در وزارت دفاع عراق اعلام کرد، اعضای هیئت وزارت پیشمرگ با فرماندهی عملیات مشترک بر سر بالا بردن سطح هماهنگی در دو محور برای مقابله با گروه تروریستی داعش به اتفاق نظر رسیدند.

- نماینده دولت اقلیم کردستان در اتاق عملیات هماهنگی مشترک در وزارت دفاع عراق اعلام کرد، اعضای هیئت وزارت پیشمرگ با فرماندهی عملیات مشترک بر سر بالا بردن سطح هماهنگی در دو محور برای مقابله با گروه تروریستی داعش به اتفاق نظر رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبرگزاری شفق نیوز، عبدالخالق طلعت، نماینده دولت اقلیم کردستان در اتاق عملیات هماهنگی مشترک در وزارت دفاع عراق خاطرنشان کرد، در نشست امروز (شنبه) بر سر لزوم تسریع در هماهنگی بین نیروهای پیشمرگ و نیروهای امنیتی عراق که در معرض حملات داعش قرار گرفته اند، توافق شد.

وی در ادامه افزود، در این نشست همچنین بر سر تقویت هماهنگی در دو محور دیالی و کرکوک توافقی حاصل شد و سایر محورها برای جلسات آتی باقی ماند.

طلعت همچنین تصریح کرد، نشست های امروز در فضایی مثبت برگزار شد و بر لزوم تسریع در فعالسازی اتاق های هماهنگی مشترک در نزدیکترین زمان ممکن تاکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج مثبت نشست اعضای هیئت اقلیم کردستان عراق و فرماندهی عملیات مشترک

نتایج مثبت نشست اعضای هیئت اقلیم کردستان عراق و فرماندهی عملیات مشترک