مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 14:302021-12-04ورزشي

حضور در لیگ برتر، حق استان پهناور فارس بود


شیراز _ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد بازی روز یکشنبه تیم های فجرسپاسی و فولاد به شناخت خود از تیم فجر اشاره کرد و حضور تیمی از استان فارس در لیگ برتر را حق این استان دانست.

- ، جواد نکونام عصر شنبه در نشست خبری قبل از بازی با تیم فجر، گفت: ابتدا به تیم فجر شهید سپاسی تبریک میگم بابت صعود این تیم به لیگ برتر و این صعود کار بسیار سخت و مهمی بود که آنها انجام دادند و حق استان فارس بود که در لیگ برتر حضور داشته باشند ضمن آنکه ما بازی بسیار سختی مقابل تیم فجر سپاسی داریم و سختی بازی در شیراز چیزی است که همه مربیان به آن اشاره کرده اند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در ادامه افزود: نکته مهمی که در مورد این بازی وجود دارد کیفیت پایین چمن ورزشگاه حافظیه است که همه تیم ها به آن معترض بودند و امیدواریم شرایط زمین طوری باشد که شاهد یک بازی خوب از هر دو تیم باشیم و مهم این است که بازیکنان ما از نظر ذهنی آماده باشند تا بتوانیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم و بتوانیم در جدول شرایط خود را بهتر کنیم.

نکونام در ادامه بیان داشت: ما شناخت کافی از تیم فجر شهید سپاسی داریم و امیدواریم با تلاش مضاعف بازیکنان بتوانیم یک نتیجه خوب را کسب کنیم ضمن آنکه چند بازیکن تیم ما مصدوم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در لیگ برتر، حق استان پهناور فارس بود

حضور در لیگ برتر، حق استان پهناور فارس بود