مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 14:152021-12-04سياسي

مشاور مدیرعامل و دبیر کارگروه تحول و تعالی فارابی منصوب شد


با حکم سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، حجت الاسلام سیدمحمد صادقی آرمان به عنوان مشاور مدیرعامل و دبیر کارگروه تحول و تعالی بنیاد سینمایی فارابی مسئول منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، با حکم سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، حجت الاسلام سیدمحمد صادقی آرمان به عنوان مشاور مدیرعامل و دبیر کارگروه تحول و تعالی بنیاد سینمایی فارابی مسئول پیگیری بازسازی ساختاری و محتوایی این بنیاد شد.

متن حکم سیدمهدی جوادی به شرح زیر است: باسمه تعالی برادر ارجمند حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید محمد صادقی آرمان با سلام و تحیّت در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی و همزمان با تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر لزوم بازسازی انقلابی، خردمندانه و عقلانی ساختارهای فرهنگی و رسانه ای کشور، در حالی که بنیاد سینمایی فارابی 38 سالگی خود را پشت سر می گذارد، نیاز به بازتعریف مأموریت ها، فرایندها و جایگاه این بنیاد در مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی انقلاب و ناظر به افق های تمدن نوین اسلامی بیش از پیش احساس می شود.

بنیاد سینمایی فارابی به عنوان نهاد ملی سینمای ایران اسلامی می بایست جایگاه خود را در ساختار نوین فرهنگی کشور بازنمایی کند تا با تحول و بازسازی و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور مدیرعامل و دبیر کارگروه تحول و تعالی فارابی منصوب شد

مشاور مدیرعامل و دبیر کارگروه تحول و تعالی فارابی منصوب شد