مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 14:152021-12-04سياسي

سرپرستان دو معاونت جهاد دانشگاهی تعیین شدند


رییس جهاد دانشگاهی در احکامی جداگانه ای معاون پشتیبانی و مدیریت منابع و سرپرستان «معاونت هماهنگی و امور مجلس » و «معاونت فرهنگی» این نهاد را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی در احکام جداگانه مهدی باصولی را برای مدت 2 سال به عنوان معاون پشتیبانی و مدیریت منابع،  عیسی علیزاده را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی و امور مجلس و جمال رحیمیان را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی این نهاد منصوب کرد.

در بخشی از حکم معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی آمده است: انتظار دارد تمامی مساعی خویش را به منظور توسعه و ارتقای بیش از پیش فعالیت های پشتیبانی جهاددانشگاهی و همچنین هدایت، برنامه ریزی و نظارت بر کلیه فعالیت های مالی و اداری جهاددانشگاهی به کار ببندید.

باصولی پیش از این به عنوان معاون معاونت هماهنگی و امور مجلس و همچنین سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع مشغول فعالیت بود.

در بخشی از حکم طیبی برای سرپرست معاونت هماهنگی و امور مجلس این نهاد نیز آمده است: امید است انتظار دارد تمام مساعی خویش را در جهت هماهنگی، توسعه و نظارت بر امور واحدها، پژوهشکده ها، مراکز و سازمان های جهاد دانشگاهی به کار ببندید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرستان دو معاونت جهاد دانشگاهی تعیین شدند

سرپرستان دو معاونت جهاد دانشگاهی تعیین شدند