مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 14:102021-12-04سياسي

کدام یک؟ آیلتس، تافل یا دولینگو!


بسیاری از افراد به دلایل مختلف اقدام به یادگیری زبان، خصوصاً زبان انگلیسی می کنند که یکی از آن دلایل، اقدام برای تحصیل به خارج از کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام موسسه دانش گستر کوه نور، برای این منظور، شرکت در آزمون های آیلتس، تافل و دولینگو ضروری می نماید و می توانیم با موفقیت در هر یک از این آزمون ها، مدرک مربوطه را به دست آوریم.

مقایسه آزمون آیلتس، تافل و دولینگو از سالیان قبل آزمون های مهارت انگلیسی یکی از عوامل مهم در فرآیند تحصیل در خارج از کشور بوده اند و اخیراً آزمون های مختلفی مانند آیلتس، تافل و دولینگو بیشتر مرسوم و رایج گشته اند.

اگرچه این آزمون ها اهداف مشترکی مبنی بر سنجش سطح مهارت و توانایی زبانی شرکت کنندگان در آزمون را دارند، اما از نظر منابع درسی و مطالعاتی، نحوه برگزاری آزمون، نمره دهی، هزینه آزمون و .

با هم تفاوت هایی دارند.

افرادی که قصد شرکت در این آزمون ها را دارند و زبان انگلیسی زبان مادری آن ها نیست، می بایست آمادگی و مهارت لازم برای شرکت در این آزمون ها داشته باشند.

تسلط به زبان انگلیسی و توانایی شرکت در این آزمون ها و به دست آوردن مدرک و گواهینامه مربوطه، علاوه بر پذیرفته شدن در دوره تحصیلی، به شما در به دست آوردن موقعیت شغلی و اجتماعی و همچنین ارتباط راحت تر، در جوامعی که به این زبان سخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام یک؟ آیلتس، تافل یا دولینگو!

کدام یک؟ آیلتس، تافل یا دولینگو!