مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 14:102021-12-04سياسي

اجرای طرح های محرومیت زدایی در سراسر کشور


ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح های محرومیت زدایی ارتش، گفت: ارتش در مسئله کمک رسانی و محرومیت زدایی کارنامه درخشانی دارد و تمرکز خدمات در اصفهان است.

- امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز، امروز ( شنبه-13 آذرماه) در نشست خبری با اشاره به نقش موثر و انجام فعالیت های ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه محرومیت زدایی، اظهار کرد: تمرکز و کمک به محرومیت زدایی ارتش بنا به وظیفه ذاتی است که در قانون اساسی مشخص شده و شعار ارتش فدای ملت باعث شده در راستای محرومیت زدایی نقش فعال داشته باشیم.

وی، ارتش را یکی از ارکان و بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: ارتش در عرصه های پر فراز و نشیب کشور فعالیت های بی بدیلی با عملکرد درخشان داشته و دارد.

آذر افروز با اشاره به شرایط اقلیمی خاص کشور و بلایای طبیعی بسیاری که در کشور رخ می دهد، تصریح کرد: این بلایا خسارت های بسیاری به کشور وارد می کند، اما ارتش در بخش های مختلف با نیت کمک رسانی فوری اقداماتی ارزنده انجام می دهد.

ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، ایجاد حصار امن برای کشور را رسالت اصلی ارتش دانست و گفت: ارتش در موضوع کمک رسانی و محرومیت زدایی کارنامه درخشانی دارد و تمرکز خدمات در اصفهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های محرومیت زدایی در سراسر کشور

اجرای طرح های محرومیت زدایی در سراسر کشور