مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 14:102021-12-04اقتصادي

قابلیت پیش بینی نتیجه مسابقات از نسخه جدید گردش پی برای هواداران پرسپولیس


نسخه جدید اپلیکیشن گردش پی بانک گردشگری در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در نسخه جدید اپلیکیشن گردش پی دارندگان کارت هواداری پرسپولیس می توانند با پیش بینی نتیجه مسابقات برای پرسپولیس، از جوایز ارزنده درنظر گرفته شده نیز بهره مند شوند.

دارندگان کارت هواداری پرسپولیس که اپلیکیشن گردش پی را نصب کرده اند، چنانچه در سامانه شباهنگ افتتاح حساب کرده باشند، به صورت خودکار قابلیت حضور در سامانه برای پیش بینی نتیجه مسابقات برای پرسپولیس را خواهند داشت.

اما چنانچه به شعبه بانک گردشگری مراجعه کرده باشند، باید در بخش مدیریت کارت، کارت هواداری پرسپولیس دریافت کرده باشند که بعد به صورت خودکار در رده های هوادار حامی، همراه و یا دوآتیشه قرار می گیرند و متناسب با امتیازات خود در قسمت پیش بینی مسابقات شرکت می کنند.

یادآور می شود چنانچه کارت هواداری افراد در گردش پی ثبت نشده باشد، دسترسی به قسمت پیش بینی مسابقات برای آنها وجود نخواهد داشت.

بر اساس این گزارش، در قسمت پیش بینی مسابقات که قابل ویرایش نیست، فقط یک بار می توان پیش بینی نتیجه مسابقه برای تیم پرسپولیس را به صورت برد، باخت یا مساوی ثبت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت پیش بینی نتیجه مسابقات از نسخه جدید گردش پی برای هواداران پرسپولیس

قابلیت پیش بینی نتیجه مسابقات از نسخه جدید گردش پی برای هواداران پرسپولیس