مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 14:052021-12-04سياسي

اربابان قدرت دست از سر آموزش و پرورش بردارند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اربابان قدرت و سیاست باید دست از سر آموزش و پرورش بردارند و دخالتی در عزل و نصب آن نداشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی عصر شنبه در مراسم تجلیل از برترین های کنکور 1400 در مصلای شهر اردبیل اظهار کرد: محفلی با ارزش تر از محفل تجلیل از نخبگان علمی وجود ندارد و جای تأسف است که در چنین محفل ارزشمندی برخی از مدیران و مسئولان استانی حاضر نشدند.

وی تصریح کرد: حاکمیت ملی، استقلال و تمامیت عظمت و پیشرفت کشور مرهون علم و مجاهدت های علمی است که در این حوزه هر چه سرمایه گذاری کنیم، باز هم کم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ضرورت ارج گذاری به علم و عالم را یادآور شد و گفت: باید ارزش های علمی در جامعه مقدس و مبارک شمرده شده و بیش از هر زمان دیگر تلاش کنیم تا دانش و علوم جدید توسعه و گسترش پیدا کند.

عاملی با قدردانی از تلاش دانش آموزان برای افتخارآفرینی در عرصه کنکور سراسری افزود: در وهله اول این همت دانش آموزان است که در اوج کمبودها و نقصان ها سعی کردند تا در عرصه علمی خوش درخشیده و برای این استان افتخار کسب کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: معلمان و اساتیدی که گمنام در این مسیر حرکت می کنند، بدون کار وظیفه و مقرری با عشق و علاقه سعی می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربابان قدرت دست از سر آموزش و پرورش بردارند

اربابان قدرت دست از سر آموزش و پرورش بردارند