مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 14:052021-12-04سياسي

جریان انقلابی از سهم خواهی بپرهیزند/ برای تشکیل دولت اسلامی تلاش کنیم


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تا زمانی که دولت اسلامی شکل نگیرد سیستم اداری بیمار است، گفت: همه باید برای تشکیل دولت انقلابی تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام سید جواد خاضع در همایش روابط عمومی های استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جایگاه روابط عمومی ها جایگاه والایی است گفت: 12 آذر روز تصویب قانون اساسی است به همین دلیل 12 تا 18 آذر هفته مکتب انقلاب اسلامی نام گذاری شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به مراحل پنج گانه راه انقلاب اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: شکل گیری انقلاب اسلامی، شکل گیری نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، تشکیل جامعه اسلامی و تحقق تمدن اسلامی مراحل مدنظر مقام معظم رهبری است.

وی به شعار این هفته اشاره و با بیان اینکه مکتب اسلامی جهاد تبیین و خدمت در گام دوم بیانیه انقلاب اسلامی شعار این هفته است، افزود: سوالی که مطرح است اینکه شاخصه های تشکیل دولت اسلامی چیست و چرا دولت اسلامی تشکیل نشد؟ این مسئول بیان کرد: در دولت اسلامی همه قوانین باید متکی بر قرآن و سنت باشد اگر نباشد این شاخصه محقق نمی شود، قوانین اسلامی باید در جامعه ساری و جاری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان انقلابی از سهم خواهی بپرهیزند/ برای تشکیل دولت اسلامی تلاش کنیم

جریان انقلابی از سهم خواهی بپرهیزند/ برای تشکیل دولت اسلامی تلاش کنیم