مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:502021-12-04اقتصادي

واگذاری احیای 10 معدن غیرفعال استان به جهاد دانشگاهی کرمان


رییس سازمان صمت استان کرمان، با اشاره به تخصص و توانمندی جهاددانشگاهی کرمان در زمینه کارهای معدنی، گفت: بر همین اساس طرح احیای 10 معدن غیرفعال استان به این نهاد علمی و اجرایی واگذار می شود.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان صمت استان کرمان، با اشاره به تخصص و توانمندی جهاددانشگاهی کرمان در زمینه کارهای معدنی، گفت: بر همین اساس طرح احیای 10 معدن غیرفعال استان به این نهاد علمی و اجرایی واگذار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی حسینی نژاد، با اشاره به غیرفعال بودن معادن در زمینه برداشتی که به شکل فنی دارند، گفت: در این راستا عموما از 500 معدنی که در استان برای آنها پروانه بهره برداری صادر شده است نزدیک به 150 تا 160 معدن دچار چالش هستند و همین طور که گفته شد، برای افزایش بهره وری و احیای آنها در این زمینه در قالب تفاهم نامه با جهاددانشگاهی، دنبال می شود.

وی به تفاهم نامه با جهاددانشگاهی استان کرمان در زمینه ی احیای معادن غیرفعال، اشاره و اظهار کرد: باید بتوانیم از ظرفیت جهاددانشگاهی استفاده کنیم و این نهاد علمی و اجرایی ضمن عارضه یابی، بتواند پیشنهاداتی در خصوص رفع مشکلات، فعال کردن و افزایش بهره وری آنها ارایه دهد.

دکتر مهدی بازمانده، رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، در این جلسه با اشاره به دانش فنی، تخصص و مهارت جهاددانشگاهی در زمینه معادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری احیای 10 معدن غیرفعال استان به جهاد دانشگاهی کرمان

واگذاری احیای 10 معدن غیرفعال استان به جهاد دانشگاهی کرمان