مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:502021-12-04سياسي

ساختار سازمانی بانک سپه باید تغییر کند


مدیرعامل بانک سپه با تاکید بر اینکه با انسجام و عبورسریع از ادغام، بزرگ و قدرتمند خواهیم ماند، مولفه های رویکرد تحول راهبردی بانک را تشریح و تاکید کرد: - ساختار سازمانی بانک سپه باید در مسیر حرفه ای کسب وکار و متناسب با بانکداری جامع تغییر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بانک سپه، آیت اله ابراهیمی در گردهمایی سراسری مدیران ارشد بانک سپه که با شعار یکپارچگی و انسجام بخشی سازمانی با رویکرد تحول راهبردی در سالن همایش های این بانک برگزار شد، گفت: حفظ و ارتقای جایگاه این بانک در نظام بانکی کشور و محیط رقابتی نیازمند تلاش و مجاهدت آحاد کارکنان و مسئولیت پذیری و شجاعت مدیران در صف و ستاد است و با تقویت شاخص های عملکردی بانک سپه باید برای همیشه پرچمدار بزرگترین بانک کشور باشد.

استفاده از ظرفیت بانک های ادغامی ابراهیمی با اشاره به وضعیت عملکردی بانک سپه در شاخص های اصلی و مهم بر ضرورت تلاش همه جانبه ارکان بانک برای تقویت شاخص ها به ویژه جذب منابع ارزان قیمت، وصول مطالبات معوق و پرداخت تسهیلات هدفمند و سودآور تمرکز بر بازار و مشتریان تأکید کرد.

وی ضمن تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های بانک به ویژه بانک های ادغامی گفت: برای حفظ و افزایش سهم بازار بانک سپه در بازار پولی کشور باید از تمام ظرفیت های موجود استفاده شود و تا پایان سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار سازمانی بانک سپه باید تغییر کند

ساختار سازمانی بانک سپه باید تغییر کند