مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:402021-12-04اقتصادي

300 میلیارد ریال برای بهسازی بندر صیادی خارگ هزینه شد


مدیرکل شیلات استان بوشهر، تکمیل بندر صیادی خارگ را از اولویت های این اداره ذکر کرد و اظهار داشت: برای بهسازی این بندر از ردیف ملی تاکنون 300 میلیارد ریال هزینه شده است - ، علی بازدار عصر شنبه در بازدید از بندر صیادی خارگ، تکمیل این بندر را از اولویت های این اداره ذکر کرد و اظهار داشت: برای بهسازی این بندر از ردیف ملی تاکنون 300 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر افزود: احداث اسکله تخلیه و ساختمان های پشتیبانی و پس کرانه بندر صیادی خارگ نیاز به 400 میلیارد ریال دیگر دارد که توسط سازمان شیلات ایران پیگیری می شود.

بازدار در نشست با ابراهیمی بخشدار ویژه خارگ، رییس شورا، فرمانده دریابانی و نمایندگان جامعه صیادی خارگ نیز استقرار مجدد نمایندگی شیلات در این جزیره را در راستای رفع مشکلات صیادان عنوان کرد و افزود: امیدواریم با تکمیل بندر صیادی خارگ فرصت بیشتری جهت توسعه فعالیت های صیادی و اشتغال جوانان این منطقه فراهم شود و برنامه های توسعه ای شیلات از جمله پرورش ماهی در قفس نیز در نزدیک ترین پهنه های دریایی به این جزیره اجرایی شود.

در جزیره خارگ 320 نفر صیاد حرفه ای و 49 فروند قایق صیادی فعال است و سالیانه بیش از 100 تن از انواع آبزیان صید و به بازار این جزیره عرضه می دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 میلیارد ریال برای بهسازی بندر صیادی خارگ هزینه شد

300 میلیارد ریال برای بهسازی بندر صیادی خارگ هزینه شد