مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:302021-12-04سياسي

تخفیف 26 درصدی آموزش جهاد دانشگاهی قزوین، ویژه دانشجویان


مسئول روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: معاونت آموزش و کارآفرینی جهادددانشگاهی استان جهت افزایش مهارت های فردی دانشجویان تخفیف 10+16 درصدی برای دوره های عمومی را در نظر گرفته است که دانشجویان می توانند با حضور در مراکز آموزش های تخصصی کوتاه .

- ایسنا/قزوین مسئول روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: معاونت آموزش و کارآفرینی جهادددانشگاهی استان جهت افزایش مهارت های فردی دانشجویان تخفیف 10+16 درصدی برای دوره های عمومی را در نظر گرفته است که دانشجویان می توانند با حضور در مراکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت و با ارائه کارت دانشجویی خود از این تخفیف بهره مند شوند.

سجاد عنایتی ضمن تشریح برنامه های این نهاد به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو خاطرنشان کرد: محور اصلی برنامه های ما تقویت تعامل بین جهاد دانشگاهی و دانشجویان و همچنین افزایش مهارت های فردی دانشجویان است.

وی افزود: معاونت آموزش و کارآفرینی جهادددانشگاهی استان جهت افزایش مهارت های فردی دانشجویان گرامی تخفیف 10+16 درصدی برای دوره های عمومی را در نظر گرفته است که دانشجویان می توانند با حضور در مراکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت و با ارائه کارت دانشجویی خود از این تخفیف بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 26 درصدی آموزش جهاد دانشگاهی قزوین، ویژه دانشجویان

تخفیف 26 درصدی آموزش جهاد دانشگاهی قزوین، ویژه دانشجویان