مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:252021-12-04سياسي

علی باقری: طرف های اروپایی لزوم ایجاد مکانیسم راستی آزمایی را تأیید کردند


معاون سیاسی وزیر خارجه ایران در مصاحبه با شبکه الجزیره و درباره دور جدید مذاکرات هسته ای در وین گفت، در مذاکرات ما با طرف های مقابل، لزوم دریافت تضمین و لزوم ایجاد مکانیسم راستی آزمایی مورد تأیید قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمانیتورینگ گروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و مذاکره کننده ارشد هیأت ایرانی در مذاکرات وین برای رفع تحریم ها و احیای برجام در گفت وگو با بخش انگلیسی شبکه الجزیره در پاسخ به سؤالی درباره دو سند ارائه شده ایران به طرف های برجام گفت: همانطور که می دانید این گفت وگوها شش دور در وین در سال جاری در بهار و تابستان برگزار شد و در نهایت پیش نویس های اسناد ارائه شد.

ما به عنوان نمایندگان دولت ایران و مذاکره کنندگان جدید ایران، نظرات خود را درباره پیش نویس ها را به خصوص پیش نویس هایی که درباره رفع تحریم های غیرقانونی و ظالمانه و فعالیت های هسته ای ایران بود، گسترش دادیم و پیش نویس این اسناد را به طرف مقابل ارائه کردیم .

باقری در سؤالی در خصوص جزییات پیش نویس جدید ارائه شده ایران گفت: در خصوص پیش نویس ارائه شده درباره تحریم ها و موضوعات هسته ای، نکته مهم این است که دو طرف در خصوص اساس مذاکرات که همان توافق هسته ای 2015 است و آن چه که ما ارائه کردیم،توافق داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی باقری: طرف های اروپایی لزوم ایجاد مکانیسم راستی آزمایی را تأیید کردند

علی باقری: طرف های اروپایی لزوم ایجاد مکانیسم راستی آزمایی را تأیید کردند