مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:102021-12-04پزشكي

ضرورت توزیع عادلانه اقلام دارویی و خدمات پزشکی در گیلان


استاندار گیلان بر لزوم توجه بیش از پیش به رعایت توصیه های بهداشتی و نیز توزیع عادلانه اقلام دارویی و ارائه خدمات پزشکی در سراسر استان تاکید کرد.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان بر لزوم توجه بیش از پیش به رعایت توصیه های بهداشتی و نیز توزیع عادلانه اقلام دارویی و ارائه خدمات پزشکی در سراسر استان تاکید کرد.

اسدالله عباسی امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با قدردانی از خدمات و تلاش های کادر درمان و دستگاه های اجرایی در کاهش آمار ابتلا به کرونا در استان و کسب رتبه اول گیلان در انجام واکسیناسیون اظهار کرد: برای تسریع در تزریق دز سوم واکسن در استان اقدام شود و در این بخش واکسیناسیون سالمندان و گروه های پرخطر، با جدیت انجام گیرد.

وی با بیان اینکه همواره باید به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توجه داشت، به شیوع سویه جدید کرونا موسوم به اُمیکرون در جهان اشاره کرد و افزود: با توجه به ناشناخته بودن ابعاد این سویه و لزوم جلوگیری از گسترش آن، باید نظارت در مرزها بیش از پیش اجرایی شود.

ضرورت قرنطینه اتباع خارجی دارای علایم اولیه در گیلان عباسی واکسیناسیون اتباع خارجی دارای مجوز و نیز فاقد مجوز را امری مهم خواند و تاکید کرد: در صورت مشاهده علایم اولیه در این افراد، باید نسبت به قرنطینه آنها اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توزیع عادلانه اقلام دارویی و خدمات پزشکی در گیلان

ضرورت توزیع عادلانه اقلام دارویی و خدمات پزشکی در گیلان