مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-04سياسي

اشتغال معلولین در زنجان مورد توجه قرار گیرد


اشتغال معلولین در زنجان مورد توجه قرار گیرد و چالش های موجود در این حوزه رفع شود.

- ، محسن افشارچی ظهر شنبه در جلسه ستاد مناسب سازی که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، گفت: هزینه مناسب سازی در مقایسه با پروژه هایی که ساخته خواهد شد، عدد کوچکی است.

وی بر لزوم توجه به مناسب مبلمان شهری برای معلولین تاکید کرد و ابراز داشت: از این به بعد هیچ پروژه عمومی که مناسب سازی نشده باشد پذیرفته نمی شود.

استاندار زنجان گفت: رمپ های پیاده رو چیزهای ساده ای است که باید انجام شود و در این میان در سفر رییس جمهور به استان برای ساختمان توانبخشی بودجه اخذ شد و تا پایان سال 1402 به نتیجه خواهد رسید.

افشارچی تاکید کرد: مناسب سازی حداقل کاری است که می توان برای افراد دارای معلولیت انجام داد و باید دستگاه های اجرایی نسبت به مناسب سازی دستگاه خود برنامه ریزی و مدیریت لازم را داشته باشند.

وی بر لزوم توجه به اشتغال معلولین در استان تاکید کرد و افزود: باید به اشتغال معلولین مدیریت لازم در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این جلسه، سرپرست معاونت عمرانی شهرداری زنجان گفت: سازمان بهداشت جهانی از سال 1981 اولین پاسخ به بحث ناتوانی و معلولیت را به سه بخش توانبخشی، حرفه ای و اجتماعی تعیین کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال معلولین در زنجان مورد توجه قرار گیرد

اشتغال معلولین در زنجان مورد توجه قرار گیرد