مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-04سياسي

آمریکا جنگ را در سنگر فضای مجازی دنبال می کنند


مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان در نخستین همایش افسران جنگ نرم در شهرستان آستارا با بیان اینکه از سال 2002 به بعد آمریکا به هیچ کشوری حمله فیزیکی نکرده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، رییس کنگره سرداران و 8 هزار شهید استان گیلان ظهر امروز در نخستین همایش افسران جنگ نرم در محل سالن اجتماعات سپاه ناحیه اظهار کرد: در طول تاریخ فضای مجازی و حقیقی وجود داشته و تنها ابزار آن تغییر کرده است.

  سرهنگ پاسدار غلام رضا ملک علی پور با بیان اینکه انسان های اهل جبهه سخت کوش و مبارز بودند و دلیل پیروزی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی با رژیم بعثی وجود همین انسان ها بود، گفت: نسل سوم انقلاب باید با فرهنگ ایثار و شهادت بیش ازپیش آشنا شود.

  رییس کنگره سرداران و 8 هزار شهید استان گیلان با اشاره به اینکه فتح الفتوح در فضای مجازی به سال 98 برمی گردد، تصریح کرد: در جنگ در سنگر مجازی هم فرمانده هستیم و هم سرباز و عناوین ما با توجه به صحنه ها و تاکتیک های دشمن در فضای مجازی به کار می گیرد تغییر می کند.

  مسئول فضای مجازی سپاه قدس استان گیلان نیز در نخستین همایش افسران جنگ نرم در محل سالن اجتماعات سپاه ناحیه با بیان اینکه از سال 2002 به بعد آمریکا به هیچ کشوری حمله فیزیکی نکرده است، اظهار کرد: آمریکایی ها هم اکنون جنگ را در سنگر فضای مجازی دنبال می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا جنگ را در سنگر فضای مجازی دنبال می کنند

آمریکا جنگ را در سنگر فضای مجازی دنبال می کنند