مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:402021-12-04سياسي

رایزنی بهزیستی با سازمان سنجش برای تسهیل ایاب و ذهاب معلولان


رییس سازمان بهزیستی کشور از واریز کمک هزینه 15 میلیون تومانی(تهیه لپ تاپ) برای 31 پذیرفته شده خبر داد و گفت: نماینده ای از ستاد و استان مسئول پیگیری امور صنفی دانشجویان می شود.

- رییس سازمان بهزیستی کشور از واریز کمک هزینه 15 میلیون تومانی(تهیه لپ تاپ) برای 31 پذیرفته شده خبر داد و گفت: نماینده ای از ستاد و استان مسئول پیگیری امور صنفی دانشجویان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمد قادری همزمان با ششمین روز گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت و در آستانه روز دانشجو از پذیرفته شدگان برتر دارای معلولیت در کنکور سراسری سال 1400 تجلیل کرد.

رییس سازمان بهزیستی کشور در این جلسه پس از استماع دغدغه ها و نقطه نظرات دانشجویان تحت پوشش با رتبه های زیر هزار خطاب به آنها، گفت: مسیر سختی را پیمودید اما در ابتدای راه هستید لذا باید با تکیه بر توانمندی ها برای ورود موفقیت آمیز مسلح به دیانت، ایمان، توکل بر خدا باشید؛ چرا که شما آتیه داران کشور دانشمندانی با عمل خواهید بود.

وی بر پیگیری موضوعاتی چون رایزنی با سازمان سنجش برای تامین منابع آموزشی مورد نیاز افراد دارای معلولیت، تسهیل ایاب و ذهاب معلولان و .

تاکید کرد و گفت: باید شرایط ایجاد حال خوب را برای خانواده های افراد دارای معلولیت ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی بهزیستی با سازمان سنجش برای تسهیل ایاب و ذهاب معلولان

رایزنی بهزیستی با سازمان سنجش برای تسهیل ایاب و ذهاب معلولان