مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-04سياسي

آیین نامه صادرات نرم افزار پشت درهای هیات دولت قبل باقی ماند


رییس هیأت مدیره فدراسیون فاوای اتاق بازرگانی با انتقاد از عدم همکاری برخی دستگاهها گفت: آیین نامه صادرات نرم افزار و خدمات فناوری اطلاعات پشت درهای هیأت دولت قبل باقی ماند و تصویب نشد.

- به نقل از فدراسیون فاوا، محمدرضا طلایی در جلسه بررسی و رفع چالش های صادراتی شرکت های دانش بنیان در حوزه فاوا که با حضور رییس سازمان توسعه تجارت، برگزار شد، با اشاره به تصویب آیین نامه صادرات نرم افزار و خدمات فناوری اطلاعات در شورای عالی صادرات در دولت گذشته گفت: متأسفانه به دلیل عدم همکاری برخی از دستگاه ها، این آیین نامه پشت درهای هیأت دولت باقی ماند و از تصویب دولت بازماند.

وی تاکید کرد: با پیگیری های مستمر فدراسیون و تشکل های ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات، با مصوب شدن دستورالعمل اجرایی نحوه تشخیص ارز حاصل از صادرات خدمات، این امکان برای صادرکنندگان نرم افزار ایجاد شده تا با استفاده از این فرصت، امکان صادرات رسمی نرم افزار و خدمات فنی و مهندسی و خدمات فناوری اطلاعات را پیگیری کنند.

رییس هیأت مدیره فدراسیون فاوا با اشاره به موانعی که برای استفاده از ارز حاصل از صادرات خدمات فناوری اطلاعات و نرم افزار وجود دارد این خواسته را مطرح کرد که امکان استفاده از ارز حاصل از صادرات خدمات فاوا برای استفاده در حوزه هایی مانند واردات تجهیزات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه صادرات نرم افزار پشت درهای هیات دولت قبل باقی ماند

آیین نامه صادرات نرم افزار پشت درهای هیات دولت قبل باقی ماند