مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:302021-12-04بين الملل

رایزنی ایران با همسایه ها، اروپا و آسیا در حاشیه UNWTO


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری در دیدار با مقامات و وزرای گردشگری کشورهای مختلف بر همکاری های مشترک تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری، علی اصغر شالبافیان در حاشیه بیست و چهارمین مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) که از تاریخ 9 تا 12 آذرماه در شهر مادرید اسپانیا برگزار شد، با وزرا، مقامات ارشد و سفرای کشورهای هدف گردشگری ایران، از جمله همسایه ها و منطقه خاورمیانه، آسیا و اروپا دیدارهای متعددی داشت.

او در سه روز نشست با مقامات گردشگری کشورهای هند، عمان، عراق، پاکستان، گرجستان، موریس، کویت، ازبکستان، افغانستان، آذربایجان، آلمان، گواتمالا، اندونزی، ایتالیا، ترکیه، مالزی و روسیه، بر گسترش روابط دوجانبه تاکید کرد و انتقال تجربیات دو کشور در زمینه های مختلف گردشگری را خواستار شد.

شالبافیان در اهم محورهای مطرح شده، با دعوت مقامات به پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، به سایر موضوعات از جمله استفاده از تجربیات مشترک، حمایت از کسب و کارهای دو کشور و نیز ایجاد زمینه همکاری های دوجانبه تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی ایران با همسایه ها، اروپا و آسیا در حاشیه UNWTO

رایزنی ایران با همسایه ها، اروپا و آسیا در حاشیه UNWTO