مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-04اجتماعي

افتتاح اقدامات مناسب سازی ایستگاه متروی آزادگان در منطقه 19


اقدامات مناسب سازی ایستگاه متروی آزادگان در محدوده منطقه 19 با حضور شهردار این منطقه افتتاح شد.

- ، مهدی هدایت شهردار منطقه 19 در مراسم افتتاح اقدامات مناسب سازی ایستگاه متروی آزادگان، ضمن گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت، مناسب سازی فضاها و امکانات شهری را گامی مهم در راستای رفاه حال شهروندان و دسترسی همگان به این امکانات دانست و گفت: شهری موفق است که همچون شهر دوستدار کودک و شهر دوستدار سالمند، همه اقشار آن بتوانند از امکانات مختلف شهری بهره مند شده و آن را دوست داشته باشند.

بر همین اساس نیز ضرورت دارد شهر را طوری طراحی کنیم که افراد دارای معلولیت نیز به امکانات شهری دسترسی یافته و بتوانند بدون احساس هیچ گونه مشکلی از آن ها بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا فعالیت های مناسب سازی ویژه افراد دارای معلولیت در معابر و اماکن عمومی این منطقه از جمله ایستگاه های مترو به صورت برنامه ریزی شده انجام شده و امروز نیز به صورت نمادین اقدامات مناسب سازی ایستگاه متروی آزادگان افتتاح شد.

شهردار منطقه 19 ادامه داد: احداث رمپ ویژه معلولین و نصب نرده ایمنی، همسطح سازی معابر اطراف، احداث جایگاه محل توقف معلولین در قالب انجام عملیات جدول کشی، رنگ آمیزی، خط کشی و تابلونویسی در محوطه تاکسیرانی و نیز جنب بزرگراه آیت اله سعیدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اقدامات مناسب سازی ایستگاه متروی آزادگان در منطقه 19

افتتاح اقدامات مناسب سازی ایستگاه متروی آزادگان در منطقه 19